Politica de Retur
Conform O.G. 130/2000: "consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
Pentru returnarea produselor este necesar sa ne expediati prin intermediul formularului de retur numarul facturii, numele dvs. si un numar de telefon , cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/receptionarii expeditiei.
Returul produselor se va face prin intermediul Sameday sau direct la sediul Vanzatorului, costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de catre vanzator si pot fi influentate de dimensiunea
si greutatea produselor returnate. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de o copie dupa factura de achizitie.
In cazul in care produsele returnate, prezinta modificari fizice sau chimice, lovituri sau zgarieturi, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Procedura de returnare a produsului reclamat se stabileste de comun acord intre reprezentantul Vanzatorului si cumparatorul care a solicitat returul, in conditiile prevazute in prezentul acord.
Daca produsul receptionat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau prezinta defect, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Daca un anumit produs nu poate fi inlocuit cu un altul, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.
Vanzatorul va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data la care produsul a ajuns in posesia sa.
Pentru ca returnarea banilor sa se efectueze cat mai eficient, asigurați-vă că introduceți datele dvs. bancare.
Pentru a returna produsul catre Mac Gsm All Srl prin intermediul serviciilor de curierat se va completa formularul din link
Link retur cu ridicare curier:
Ca să faci un retur la Easybox, completează fișa de retur din contul tău de client sau pe imaginea de mai jos și selectează predare personală la easybox ( această opțiune ți se va afișa dacă produsul e eligibil). Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.
Link retur Easybox:
Vezi mai jos în detaliu care este procedura pentru predarea coletului la easybox și ce trebuie să faci dacă l-ai pus în alt locker decât cel destinat.
Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
Cum returnezi un produs la Easybox
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la Easybox
Poți returna la easybox doar produsele eligibile, în funcție de tipul și dimensiunile produsului.
Pentru a verifica eligibilitatea produsului pe care dorești să îl returnezi, verifică dacă opțiunea de retur la Easybox este afișată în formularul de retur. Dacă aceasta nu este afișată, înseamnă că produsul tău nu este eligibil pentru această modalitate de retur.
Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor Easybox:
mare = 47 x 44.5 x 39 cm
mediu = 47 x 44.5 x 20 cm
mic = 47 x 44.5 x 10 cm
Cum returnezi un produs la Easybox
Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, în dreptul ecranului dedicat.
Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.
Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email când produsul ajunge în depozitul eMAG.
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit:
Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la Easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicație, vei vedea mesajul “Atenție! easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul în locker-ul afișat pe ecran!”.
În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm să ne contactezi suport Sameday. Vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday.